dimecres, 1 de juliol del 2009

008-La vida em gronxa

La virtut recau en la mesura. La humanitat recau en la relativitat. No hi ha fet objectiu. Tot depèn. La vida és polièdrica. Cada fet, cada circumstància és polièdrica. Cada valoració de cada fet en cada circumstància és polièdrica... i així fins a l'infinit. Com l'esfera entesa no com una superfície llisa, si no com la suma d'infinits costats infinítament petits.

I a més, les esferes rodolen.

LA VIDA EM GRONXA



La vida és dura, però no tant
segueixo viu, vaig endavant
em tinc a mí, avui estic sol
"Hom fa el que vol" -jo vaig cantant

i l'estar al sol, és l'important
veure com plou, sentir la sang
anar caminant, anar a fer un vol
avui estic viu, vaig endavant

res és segur, de tot dubtant
el cop més dur és al tombant
i ploro sol, no ho sap ningú
restar al sol és l'important

La vida em gronxa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada