dissabte, 11 de juliol del 2009

018-L'inventor

Avui m'ha costat arrencar... no dec tenir el dia.
Finalment se m'ha acudit una idea una mica girada i he demanat ajut als meus fills.
Ells no han sentit la història-cançó. Han gravat la seva part abans d'anar a dormir.
Bona nit

L'INVENTOR




Hi havia una vegada un gran inventor
que sempre feia trastos per un món millor,
Oh, si senyor! Quin gran invent!
gràcies a la ciència, res va malament.

És una estructura capaç d’alçar-se més de cinc metres sobre un pilar central i possibles ramificiacions, en l’extrem de les quals uns òrgans laminars de menys d’un mil·límetre de gruix captaran l’energia del sol. L’avantatge d’aquest aparell innovador és que l’energia no es convertirà en energia elèctrica o calòrica, no... ho convertirà en nutrients.
Mitjançant un sistema altament complex els elements nutritius viatjaran dels òrgans laminars captadors, a través de les ramificacions per acabar emmagatzemats en unes vesícules protuberants, ergonòmiques i de fàcil accés.Un cop acabada la vida útil, l’aparell pot ser fàcilment desballestat per reutilitzar-ne les parts i garantim que és 100% reciclable! (...)

2 comentaris:

  1. és biníssima, qui ho diu que no tenies el dia? (és una mica "uri gueler i los cucharas", per això)

    ResponElimina
  2. Uri Gueler?... potser per això no tenia el dia ;-)
    No em sortia res i vaig haver de recórrer a un artifici a mig camí entre un conte d'anar a dormir i mitja cançó...
    Estic d'acord però, que de vegades quan menys clares tens les coses, millor surten (o no)

    ResponElimina