dimarts, 18 de gener del 2011

Filosfia infantil a la cassola

Avui filosofia infantil a la cassola. La presentació potser és molt trivial però el missatge no. Sovint redescobreixo la sopa d'all (no sé si és perquè sóc més llest i m'adono abans de l'evidència o és sóc més totxo i l'oblido més aviat). El cas és que sovint no em moc d'alla mateix on era.

Per últim una curiositat. Matemàticament l'espiral que s'aproximaria a la closca d'un caragolet d'estar per casa (el típic que se'm fot les bledes i els enciams) és r = abθ on r és el radi i θ és l'angle.







La vida és com un caragol
passes mitja vida viatjant sol

Com un caragol, la vida n'és
passes mitja vida fent voltes al mateix.

3 comentaris:

  1. Quan us vaig donar la cassola, amb creia que hi faríeu el caldo, però te de dir que m`agradat molt la troballa com a pandero.
    La sogra.

    ResponElimina
  2. he, he..té conya... i la modalitat de video també molt instructiu...jo encara tinc els q vaig gravar a casa teu tocant el pandero i els miro x estudiar!
    au caragol treu banya..puja la muntanya!

    ResponElimina
  3. Ui! he fet un post-grau a Harvard sobre la tècnica específica de la percussió ollística.

    ResponElimina