dissabte, 29 de gener del 2011

Psicofonia

... i amb la d'avui ja en son 23 les cançonetes (o retalls d'idea sonora) penjades des de la nova etapa d'aquesta Música Quotidiana.
Porto uns dies de marató musical... ja m'agrada, ja... però soc dels que creu que la virtut està en la mesura i fa dies que la creativitat va a tot drap. Molts projecte entre mans que m'obliguen a estar al 120%... però estic content perquè malgrat tot vaig complint dia a dia (i asseguro que hi ha dies que no és gens fàcil). Avui, la cançó no havia de tenir lletra -i així sembla que sigui- però resulta que sí que en té. Podeu desxifrar què diu?...


3 comentaris:

  1. Només entenc "dor... mir..." Tinc premi?

    ResponElimina
  2. Molt bonic el rotllo "indi" que te la cançoneta, no soc capas d´entendra la psicotònica,te premi en Jordi?.

    ResponElimina
  3. ;-) Si! el premi és: trrrrrrr... una cançoneta cada dia! i si mai n'arriba a sortir un disc de tot això, Jordi, el tindras de franc!

    ResponElimina